1, Megérkezés 1000 ft (300 m) a pálya tengelyében, a kívánt leszállás értelmében, a sebesség 400-450 kilométer / h.
2, Gázadást csökkent... leejti a sebességet és átfordul párhuzamosan a pálya másik oldalára, mindig 300 m magasságon, körülbelül 250 kilométer / h. Flaps combat módban.
3, Itt még átstartolás lehetséges a gáz 80 és 90% között , 190 kilométer / h tempóval. Az utolsó forduló következik ismét szemben a pályával.
4,Érkezés 190 kilométer / h sebességel utolsó forduló, flaps landign módban. Apró gázadás célszerű.
5, A talaj elérése közben a botot enyén magad felé húzva érincsd meg a talajt, gázt kicsit told rá, majd engedd el a botot, gáz vissza 0%. Fék!!! De csak óvatosan nehogy fölágaskodjon a fűrész. Ha túl gyorsan mész, lehetséges, hogy elpattog a gép.
2, Gázadást csökkent... leejti a sebességet és átfordul párhuzamosan a pálya másik oldalára, mindig 300 m magasságon, körülbelül 250 kilométer / h. Flaps combat módban.
3, Itt még átstartolás lehetséges a gáz 80 és 90% között , 190 kilométer / h tempóval. Az utolsó forduló következik ismét szemben a pályával.
4,Érkezés 190 kilométer / h sebességel utolsó forduló, flaps landign módban. Apró gázadás célszerű.
5, A talaj elérése közben a botot enyén magad felé húzva érincsd meg a talajt, gázt kicsit told rá, majd engedd el a botot, gáz vissza 0%. Fék!!! De csak óvatosan nehogy fölágaskodjon a fűrész. Ha túl gyorsan mész, lehetséges, hogy elpattog a gép.
a.) ereszkedés, b.) vízszintbe hozás, c.) sebesség kifújódása (nálam tovább tartott most),
d.) „három pontra” vezérlés e.) a gép megül a leszállón – földet érés